Klienti jsou vždy motorem úspěšné práce. Každý den nás motivují k dalšímu rozvoji, a to i díky tomu, že permanentně používají systém CRM. Spousta z nich už si to bez něj nedokáže ani představit. Ostatně, přesvědčte se sami, co o nás napsali.
CRM systém EcoCRM jsme do naší společnosti implementovali v květnu roku 2012. Primárním cílem byla evidence našich obchodních kontaktů, ale také sledování nových obchodních příležitostí, na základě kterých jsme chtěli dosáhnout lepších výsledků. Jakmile nám nasadili tento systém, začalo pro nás školení, ze kterého jsme měli tak trochu strach. Proškolení však proběhlo velmi hladce a nad naše očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, zhruba jeden až dva měsíce se vyskytlo pár problémů a nedostatků, což je pro takový systém asi zcela normální, ale díky spolehlivé podpoře jsme všechno zvládli. Dnes už si to bez EcoCRMu nedokážeme představit.
Jiří Šiška
Lucie Kašpárková potřebovala vyřešit callcentrum pro své 4 operátorky. Hledala jednoduché a levné řešení. Primárním cílem byla evidence hovorů operátorů a obchodních kontaktů, dosáhnout lepších výsledků počtu hovorů. Nasadili jsme systém EcoCALL, proběhlo školení, ze kterého měli operátorky strach. Proškolení však proběhlo perfektně, nad očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, jeden až dva měsíce se řešilo pár dodatečných konzultací, stačili už jen telefonicky, což je pro nový systém zcela normální, ale následně už žádné další volání a konzultace nebyla třeba. Díky podpoře jsme všechno zvládli.
Lucie Kašparová
Už v začátku našeho podnikání jsme věděli, že potřebujeme schopný firemní program, který bude umět mnoho věcí a bude na něj spolehnutí. Takové programy však byly vždycky velmi drahé a my si ho nemohli dovolit. CRM je za 290 Kč na měsíc, což je super cena a to nás nadchlo. Potřebovali jsme něco víc, než "jen" CRM. A to je právě ta velká výhoda CRMu. CRM je totiž CRM a ERP v jednom. Je to program pro řízení vztahů se zákazníky propojený s informačním a ekonomickým systémem. Je sofistikovaný, i když ne úplně dokonalý. Ale vývoj jde velmi kupředu, všimli jsme si. Objevila se další řada modulů a rozšíření.
Heřmanová
Náš portál o gastronomii je novým projektem (2014). Když jsme měli tuto myšlenku, rovnou jsme uvažovali nad nějakým systémem, který nám usnadní naší práci i práci s klienty. Dlouho jsme hledali něco rozumného, až mi nakonec kamarád doporučil, abych vyzkoušel tento systém, že ho nabízejí na jeden rok zdarma. Momentálně jsme v tomto režimu už několik měsíců a program se nám moc líbí a vyhovuje nám. Používáme ho zejména pro řízení našich obchodníků a správu kontaktů. Myslím ale, že postupně začneme využívat celé portfolio funkcí, které CRM nabízí.
Petr Novák
CRM má jednu speciální funkci, kterou nemá snad žádný jiný program tohoto typu. Jedná se o tzv. Systém CONTROL, což je integrovaný software pro vymáhání pohledávek. Tento program pomáhá eliminovat nezaplacené pohledávky, a to je to, co jsme hledali. Dále program používáme pro evidenci odběratelů a dodavatelů, pro správu objednávek, firemní komunikaci včetně zadávání a řešení obchodních případů a zadávání úkolů mezi jednotlivými zaměstnanci. Na jiný systém si rozhodně zvykat nechceme, tento nám maximálně vyhovuje.
Šimek
Pro nás byl vždy problém data o zákaznících aktualizovat v reálném čase a sdílet s odpovědnými pracovníky. Díky CRM máme všechno pod jednou střechou a pro všechny. Pro zákazníka to vypadá jako čarování. Kamkoli zavolá, s kýmkoli mluví, vždy dostane správnou odpověď a všichni se k němu chovají jako by ho znali jménem a nikdo další nebyl důležitější. Opravdu se nám to vyplácí.
Ing. Markéta Kropáčková